Summa sidvisningar

lördag 27 december 2014

Kör alltid mitt race själv...

Tjing igen!

Eftersom jag är av den karaktären som alltid får klara mig själv med det mesta så brukar jag vara duktig på att förbereda mig bra. En gång i tiden köpte jag mig en bok som tyvärr blivit liggandes och bortglömd. Har haft den framme några få gånger men det har inte blivit mer än så då jag haft fullt upp. Nu tar jag åter fram den och kollar om den har något att tillföra mig efter mina behov denna gång.
Få se om det kanske kan bli något bra av den...allt mina babes kan idag är inget annat än tränat hemma. Jag har aldrig gått någon kurs mer än en valpkurs med Winston en gång i tiden för sådär ca 9 år sedan.
Dax att börja bläddra lite  finns ju en och annan sida ;-)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar