Summa sidvisningar

tisdag 23 december 2014

Lugnet tog över

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Min önskan slog in därför kommer detta nu ;-)

Nu tar jag åter några rader...hoppas jag gör som jag brukar när jag skriver...somnar. Jad gjorde som jag sa tidigare...tog mig ner för trappen och ner i vardagsrummet.  Där satt Patrik snällt ensam och glodde  på tv i det ganska tysta vardagsrummet. ..
Det gick inte att se röken av Johanna alls...hon hade lagt sig tidigt, eller så åtminstone tackat för sig  tidigt. Gubben var ensam han slog in julklappar och allt var lugnt. Jag gjorde honom sällskap men lyfte  inte ett finger utan han fixade alla julklappar för ikväll själv.
Allt var lugnt igen så man fick humöret och lugnet åter men tröttheten var ett faktum...zzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar