Summa sidvisningar

onsdag 10 december 2014

Gick bet på vad jag hoppats...

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare ♡

Tar några rader igen....
Ligger i sängen efter en kväll som inte blev vad jag hoppats. Hade en skit dag igår men en skaplig kväll eller natt ska jag väl säga som gjorde mig upprymd av glädje. Efter en dag då igen smärta försvann...inget fått gjort mer än en liten tripp till vet och en total kolapps när jag kom hem så kom jag igång en stund på kvällen/natten efter ha proppat i mig en hög smärtstillande piller samt sumatriptan igen mot migrän...
Var riktigt duktig om jag får säga det själv. Efter nu många dagar utan att lyfta ett finger på grund av värk och migränattacker samt energitorka pga fk så tog jag mig i kragen. Samlade mig och lyckades få massor tvättat. ...och då inte vad som helst utan saker som man kanske inte kör i maskinen!
Jag var nu så jäkla trött på lera så jag samlade ihop alla skor som var fulla samt alla hundfiltar och mattor. Det mesta gick på 30graders tvätt vilket går fort. Tur jag har 2 maskiner. Efter det då röjde jag undan i hammen i trapphuset. Tvättade bort all lera som fanns på  väggar och dörrar efter hundarna. De fläckar som fanns på spegeln torkade jag bort. 
Hade retat mig länge på all skit om där det inte finns tapet eller färg så jag fixade det lite provesoriskt...det tog inte så lång tid som väl var...därefter deckade jag åter igen efter ha gjort detta...hatar att jag inte klarar av så mycket längre... :-(
Som tur är har jag en gullig och snäll make som jag kan lita på försöker göra saker för att gädja mig när jag själv inte kan.

Somnade ifrån inlägget här igår och har sovit hela förmiddagen till efter 11 idag. Åter vaknat på samma vis och proppat i mig samma omgång mediciner för att förhoppningsvis bli lite bättre.  Har nu gått igenom timmar åt alla håll med Patrik för fakturering och hoppas jag kan ha ork att bli klar idag. Bjuder på bilder från natten jag var lite aktiv och mådde ganska bra...

Samlat ihop skor, mattor och fällar...

Så här vackra rena mattor hade jag...

Tröttnat på väggen...

Mycket bättre...

Tröttnat på osbskivans utseende...

Mycket bättre...

Alla skor har åkt tvättmaskin

Helheten av hallen...

Helheten av hallen. 
Nu är jag nöjd ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar