Summa sidvisningar

tisdag 9 december 2014

Lite av vad som passerat...

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare ♡

Nu har det varit en hektisk tid med det mesta så jag har glömt vad jag sagt och inte. Här nedan är lite blandat...
Ett tappert försök till en selfi bild även om jag nått fler mål efter detta. 12.7 kg har nu tappats.
Ebba och jag myser i soffan vilket händer lite då och då.
Min enda blomma jag lyckades få upp av lökarna hann att blomma fint för att dagen efter frysa ihjäl.
Lite pyssel som varot beställt har jag fått gjort.
Mina Medicin intag fortsätter som vanligt och Johanna ha gått igenom en käkoperation. Atlas flyttade hem vilket har gått bra men är idag utsatt i en familj på prov.
Ja ni gott  folk så här har det varit och mycket mer där till.
I helgen har det varit galet med att få ihop tiden.
Hoppas för er skull att ni haft det lugnare än jag haft :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar