Summa sidvisningar

torsdag 25 december 2014

Längtar efter kärlek. ...

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu är det mesta av julfirandet slut och det mesta i tillvaron börjar lugna ner sig. ..
Det har varit en riktigt trevlig jul trots att jag inte mått helt okey. Morgnarna har varit fruktansvärda men med hjälp av mediciner av olika slag har jag lyckats att komma i form någotsånär. ..
Nu finns bara en sak kvar jag saknar...det är det man inte haft varken tid eller ork för. ..kärlek.
Jag saknar ljuva smekningar...mysiga stunder på tu man hand samt långa heta sensuella nätter.
Självklart är även jag en kvinna även om man aldrig pratar högt om sådana saker...men jag har tankar..känslor och önskningar. Nu är det min tur att njuta av julen även på andra plan...ska ta mig en kall öl och krypa ner i ett nakenbad i den heta bubbelpoolen som en start på mitt sätt att njuta för egen del...
Tänker inte vänta på att varken bli erbjuden eller att hoppas...jag gör det jag känner för och fyller mina behov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar