Summa sidvisningar

måndag 8 december 2014

En extremt upptagen helg...

Skrivet igår...

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nu lagt mig efter en helg med mycket aktivitet. .
Idag har gubben fortsatt ute med att göra grusgångar vilket inneburit att kört bort jorden han grävde upp igår först för att lägga markduk och sedan grus på det...gissa om jag är glad!
Nu är gången vid hundgården klar samt förbi huset på den sidan och enda bort till grinden. :-). Imorgon kommer ett nytt lass grus så han kan fortsätta. Det är helt underbart! Jag är så glad att slippa lite lera och att det ser fräscht ut. Imorgon kommer jag vara ännu gladare :-)
Har även idag haft återbesök av den tjej som jag nämnde igår. Hon var då här och återkom med sina hundar och barn för att se hur det funkade. Det gick så bra så det går inte att beskriva. Vi kikade på papper och snackade massor igen.
Nu har vi kommmit till att han ska provbo ca 2 dagar för att se om det kommer funkar med katt.
Han åker från mig på tisdag på prov.
Har städat undan en del av lite allt möjligt. ..Johanna har hjälpt till lite här och där. Tvättning av lite tvätt är gjort. Vi har haft ett första möte ang en ny satsning hemma hos oss...spännande...
Återkommer. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar