Summa sidvisningar

måndag 15 december 2014

Idag kan det bli spännande...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ibland är inte allt som man tänkt sig...det må väl gudarna veta!!!
Jag ber åter igen om ursäkt för att ni fått lite att läsa sista tiden men jag ska försöka skärpa mig. Jag vill ju skriva men nu ett tag har jag bara velat dra täcket över huvudet och bara försvinna... Varför? Ja det kan man undra...jag tar det inte nu men det kommer. Jag brukar berätta det mesta men långt ifrån allt. Jag kan meddela er som kanske inte vet att det finns fler ordspråk som är så sanna så man får kalla kårar längs ryggraden...;-)

Några av dem som jag tycker stämmer så bra är:

Som man bäddar får man ligga
Behandla inte andra som du själv inte vill bli behandlad
Sanningen kommer alltid fram
goda gärningar ger bra karma
Kasta inte sten när du sitter i glashus
Du får vad du ger och sist men inte minst
Sanningen hinner ifatt dig
Hämnden är ljuv....

Vem vet nästa gång kanske jag säger mer än så här...puss så länge, nu har jag inte tid mer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar