Summa sidvisningar

torsdag 5 november 2015

Åter en fullspäckad dag...

Godnatt all nära kära vänner och bloggläsare <3

Ännu en full dag har passerat. Morgonen började med att jag sov lite längre än på ett tag. Var uppe vid 7.30 om jag inte minns fel.
Patrik skulle vara hemma idag eftersom att rörservice skulle dyka upp för att kika på där golvvärmen skall sättas in.
Vi startade med en, två och tre koppar kaffe för att sedan ta oss i kragen,
Jag baltade med alla turer med hundar åt alla håll men noga övervägande i turerna för minsta rörighet. Idag har alla 4 varit ute massor och då kunnat beskåda varandra. Winston blev så som han brukar...visade den skälliga sidan då det stod en främmande hane i buren bredvid.

När kaffet var slut så tog jag Anton i ena hundgården och de andra till andra sidan. Jag startade sedan att göra rent bilen som vi hade lånat. Patrik tog under tiden lövblåsen och började att blåsa löv.
Jag krattade en del efter bilen var klar, som jag tog bort snart nog.

När jag krattat en del så gick jag in i hundhuset och skar bort den gamla mattan för att kunna lägga på en ny där. och så blev det.

Så här snyggt har mina babes haft det....
Slet ut allt för att börja om igen.


Här har jag nu lagt om mattan och får som vanligt sällskap


Har här nu även lilla Winston fått en ny ren och snygg bädd så nu hoppas jag att alla är nöjda och glada,



Får fortsätta berätta ett annat tillfälle då jag nu bara somnar i ett. Skönt när det är en ny dag med nya vanliga upptåg 

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar