Summa sidvisningar

måndag 2 november 2015

En stor seger

Efter en fredag med stora problem och förseningar så lyckades vi efter att bilen gått sönder få tag i en annan trots att man trodde det var omöjligt.
Vi fick hjälp av Ludde som ställde upp utan att tveka för att hjälpa en vän i nöd.
Stort jätte Tack för den hjälpen jag kan inte tacka nog. Därefter så var det att handla då Johanna skulle ha besök....hämta Bubben och Atlas som skulle med på hundutställning i  Växjö på lördagen. Vi  skulle åka 04.30 och jag hade en massor att göra innan.
Bilen skulle packas och göras  transportsäker till babesen. Alice skulle få sista putsning på tänder, päls och klor.
När allt var klart kunde jag inte sova.  Det blev endast en timma.

Fick dåligt samvete att ställa själv samtidigt som ryggen inte var med. Jag erbjöd Gill äran vilken hon tog. Samma blev med Atlas. 
Han fick ett Very good och 4:e placering ...riktigt bra för första gången.
Alice fick Excellent. ..1:a placering. ..certifikat. ..internationellt certifikat  och även Bim vilket är bäst i motsatt kön. Gissa om jag är stolt över min tjej! 😍❤. Stort tack till Gill dom var handler 😀


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar