Summa sidvisningar

torsdag 5 november 2015

Berättar vidare...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag åter vaknat igen och kan nog klara av att hålla mig vaken tills inlägget är klart.
Jag avslutade igår med att berätta att jag gjorde i ordning hundhuset till mina babes men sedan var det stopp.
När det var klart så var Arne inne en sväng för att inspektera vårt bygge och dricka en kopp medans alla hundarna var ute. Det var väldigt länge sedan.
Patrik fixade en del av belysningen ute och jag gjorde mig redo för fiahemmet. Vi tog med lånebilen för att kunna lämna tillbaka den efter att ha hämtat min som var klar på verkstaden och efter jag varit på Fiahemmet.
Patrik åkte till Gunn och Paul en sväng efter att han tagit min bil från Fiahemmet och ställt kvar den andra hos mig. Han hade fått order att tanka den under tiden så att vi kunde dra till Linköping direkt när jag slutade.
Jag var överlycklig gällande min bil! Trodde det skulle bli en dyr historia med verkstaden och en bil men det var båda en positiv överraskning. Det som var felet på min bil var en säkring som var trasig men den gick inte att hitta utan verkstaden fick mäta upp bilen. Hade ett skräckscenario på ekonomin men det var inga problem, blev betydligt billigare än tänkt :)...Tack säger jag :)

Vi var hemma runt 19.30 och Johanna hade fått göra mat. Mer än så blev det inte denna dag. Vi var alla fullständigt utmattade och mer eller mindre sov sittandes ...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar