Summa sidvisningar

torsdag 26 november 2015

Hann inte skriva klart...

Efter mitt snabba avbrott så är jag tillbaka...

Jag har nu åter fogat burspråket efter att ha grundat. Ska snart måla igen nu när det är torrt så jag kan anse mig klar idag om det nu räcker. Jag hoppas att jag kan gå på taket imorgon och påbörja det och sedan innan natten bli klar. Jag har inte tid med att inte vara klar tyvärr! Så enkelt är det.

Nu sedan en tid tillbaka är alla hundar nattade och jag sitter ensam kvar då Patrik har vaknat och gått upp. Just nu har jag inte alls lust att ställa mig och måla men det står ju bara kvar som en pinne i röven om jag inte gör det.
Så här såg det i alla fall ut när jag började idag...



Sätter nog stop med skrivande för dagen så jag säger nog godnatt nu direkt. Jag är så himla trött nu så jag knappt orkar hålla mig vaken och skriva klart men jag måste piggna till och måla klart!

Godnatt alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar