Summa sidvisningar

måndag 23 november 2015

Lite ont om tid...

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på språng. Åkte ner till Johan och bytte däck på bilen. Tog med Anton som fick en stadspromenad under tiden.
Han var åter igen följsam och respektfull. Det blev ca 45 minuter. Efter så hämtade jag bilen och åkte till Apoteket för att hämta Patriks hjärtmedicin som väntat i snart 2 veckor.
Hör och häpna...den var inte utskriven ännu! !!
Vilka idioter på en vårdcentral. ..va!!!
Inget kunde jag göra utan gick in och handlade det Patrik bett om. Träffade en god vän som jag snackade med om allt möjligt en stund...jätte najs 😉

Åkte sedan hem...åter ihopsättning av hundar och har nu även ätit lite.
Nu har jag knappt 1.5 timma på mig att röja upp för besök ikväll då vi ska bjuda på mat och lite trevligt. Jag ska ju snart åka igen..men då till fiahemmet.

Värst är att jag är sjukt trött just nu...
Vad kommer det nu bli? En död människa med ett fint hus till kvällen eller är det tvärtom?

Se vad jag kan göra...



hundlola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar