Summa sidvisningar

onsdag 18 november 2015

Vad är det som pågår?

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu i soffan framför tv;n men kikar inte på den. Det är någon serie som flyter förbi i bakgrunden. Fläkten från brasan surrar som vanligt och Anton ligger med magen i vädret en bit ifrån och väntar att jag ska ta med honom upp på sovrummet och gå och lägga mig.

Det är nu länge sedan jag skrev något alls. Jag har haft så fullt upp att jag inte ens har orkat att öppna datorn för att få något dokumenterat här.
Frågan är bara vad har jag då gjort?

Jo som vanligt så försöker jag ju att hålla ordning hemma vilket inte är så förbaskade lätt med 4 hundar och regn och rusk ute så hela tomten ser ut som en leråker. Jag har även en man i huset som inte vill torka sina tassar så det är lite mer besvärligt än annars.

Det är massor som har hänt denna vecka som jag inte har skrivit här,  och jag tänkte nu delge vad som varit men hoppar det just nu. Startade datorn för att skriva och för att jag var pigg och hade lust, men det kan svänga rejält när det inte blir som man har tänkt.

När jag äntligen kom till datorn så hade jag börjat bli trött, helt plötsligt så vaknar ja och tittar på klockan, 04.12...
Med andra ord hade jag somnat sittandes på soffan ...
Jag beslutar att lägga ifrån mig datorn och bara tippa omkull för att sova vidare, orkar inte gå upp alls. Jag drar filten över huvudet och sover vidare...

Gör ett nytt försök att berätta då jag är vaken nog....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar