Summa sidvisningar

mÄndag 23 november 2015

Att visa respekt...

Ja ni gott folk...Detta känns fint 😍.
Jag är nu helt slut efter tiden som varit och behöver komma ikapp igen.
Nu sker tillvaron med strikta instruktioner så att inga missförstånd uppstår hundar emellan på grund av oss.
Alla som till en början hälsar på kommer även de få instruktioner. Jag ber alla att nonchalera hundarna samt avstå ögonkontakt och kel samt pipig röst som eggar upp energin. Hundarna behöver tid att lära känna varandra utan yttre påverkan från oss. Det kommer ske rangordning och avläsning dem i mellan så var snälla och visa mig den respekten att hjälpa mina hundar att knyta band till varandra.
Jag söker en relation dem i mellan som respekterar varandra livet ut 😀😍❤.

Ni får tycka vad ni vill men detta är viktigt för mig och jag tror på det jag gör. ..

Tack på förhand ❤✌👍



hundlola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar