Summa sidvisningar

söndag 8 november 2015

Ödet?

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Nu har en hel vecka passerat sedan vi träffade Anton (Antal) och man fäster sig enormt fort.
Han tog mig med storm redan första kvällen och jag fäster mig mer och mer för var dag. Han passar in hos oss perfekt som handen i handsken. Vi jobbar på stabiliteten i flocken vilket tas med ro och inte kan hastas fram utan tas stegvis.
Eftersom Alice löper är det lite knöligt men det går. Värr senario har jag haft som de flesta vet så det är inte svårt men lite trist att vara begränsad.
Jag ber nu för att han kommer kunna stanna om inte kommer jag gråta blod...

Han är verkligen en underbar individ och hans uppfödare Gro Fredheim har gjort ett fantastiskt jobb med sin fina pojke som hon ofta berömmer med "flink gutt" vilket han visar varje dag 😊😍❤.

Tack för att du valde oss 😙



hundlola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar