Summa sidvisningar

lördag 14 november 2015

Hjärtklappning. ...

Godmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Får se om jag hinner skriva ifatt vad som händer. Fullt upp hela tiden och jag mår verkligen hur bra som helst...men...

Just nu är kroppen i uppror och jag behöver ro. Började morgonen med idiot migrän efter nattens sena timmar. Innan jag hade kurerat mig så kom besök. Det var Christoffer och barnen. Jätte kul verkligen 😀 ...men nu är jag helt färdig. Hundar hoppar på fönstren så fort de kommer ut...jag måste måla. ..spackla...städa...ta emot nya besökare om några timmar...Patrik kör spikpistolen och jag kan inte just nu finna ro.
Är i uppror med mig själv...stressas över allt jag måste göra ute när vädret tillåter...samtidigt som det är massor av annat..
Hjärtat gör nu frivolter så jag går undan...andas och sorterar mina tankar och får åter struktur i tillvaron...

Återkommer senare till behaget jag nu söker...



hundlola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar