Summa sidvisningar

måndag 30 november 2015

Att tänka före...

Den här köpte jag för ca 1.5 år sedan på Ullared när jag planerat hur jag skulle vilja ha mitt burspråk. Patrik Åberg sa då att han skulle banne mig inte bygga något jäkla burspråk!

Nu är det dax att trots det sätta upp min lilla lykta 😉. .
Jag vet vad jag vill och jag ser vad som kan bli långt innan...
Det är bara att bestämma sig och göra i stället för att bara snacka...

Oavsett hur det blåser så stoppar det inte när jag har bestämt mig...ännu en gång har man nog bevisat det 😉.

Men fan vad jobb det blev för en lykta 😂
Och vilken duktig man jag har 😍. ..tillsammans klarar vi allt ❤💪så är det när man har det vi har och glöm inte att man får inget gratis! Här jobbar man för det man har!

(Men det blir bra när jag får bestämma 😂😂)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar