Summa sidvisningar

fredag 2 oktober 2015

Att ge och ta inom familjen ❤

Eftersom Patrik sliter som en tok och jag inte kan göra något direkt så kan jag åtminstone bjuda på mig själv...inte sant??? ;)

Jag samlade ihop lite ur både kyl och frys och kastade ihop lite som jag vet att han upp skattar...


Det blev en räkcoctail till förrätt..



Det dukades upp lite trevligt...


Jag gjorde några sorters paj när jag ändå var i gång  så det blev en paj med köttfärs och lök, en med broccoli och bacon, en med crabbfish och färska champinjoner och en ren ost paj. 


Det dukades åter upp lite trevligt och serverades sallad till detta :)

Gissa om han var en mätt och glad gubbe, och gissa om jag var glad att kunna göra något för någon annan <3...jag är ju lite av den karaktären, jag försöker till de jag vill :)

puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar