Summa sidvisningar

torsdag 29 oktober 2015

En ovanlig händelse. ..



Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu i vårt trevliga vardagsrum och bara tar fredag trots att det är Torsdag.

Har laddat ner en ny app för att kunna blogga från mobilen då den andra hänger sig nu och då samt att texten försvinner ibland.

Dagen har varit bra. Jag började att fixa det jag var tvungen till men skulle sedan åkt och fikat hos en vän med överraskande tankar från min sida. Jag hade tänkt visa någon form av uppskattning med fick inte chansen. När jag skulle kolla för säkerhetsskull så visade det sig att hon var upptagen även på den tiden.
Vi pratade om det en stund men fortsatte på olika håll.
Jag försökte planera om, men det gick däremot dåligt till en början.
Fick inget gjort först. Efter mycket möda och stora besörjelser så började jag städa.
Det blev golven hela nere....både dammsög och torkade golv. Dammade. ..plockade undan tog all disk samt annat smått och gott.
Det var jätte fint när jag åkte hemifrån.

Fiahemmet väntar..😉


Posted via Blogaway


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar