Summa sidvisningar

lördag 10 oktober 2015

Nu är avslöjandet ett faktum....

Godmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag kommit så långt att jag lyckats öppna datorn i ett  vaket tillstånd och känner att jag har råd att ta mig lite tid för att avslöja vad vår tid har lagts på här hemma.
Vi har varit grymt osociala, haft smärta och influensa om vartannat men har kämpat oss igenom dessa tider med gubbens fulla arbetsdagar och mina besök på Fiahemmet.

Man har försökt att däremellan tränat hund och haft allt annat som man skall sköta med omsorg vilket har varit ett tufft arbete. Hundgruppen har även dragits igång och Alice är nu anmäld till en ny internationell utställning i Växjö tillsammans med brodern Atlas som ska göra sin premiär där. Vi har massor av arbete framför oss, har även träffat en av mina valpar som deltog i en ringträning som gjordes i måndags.

Jag vet att så mycket mer finns att berätta men jag kortar ner här och påbörjar att visa vår vardag i nästa inlägg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar