Summa sidvisningar

söndag 25 oktober 2015

Majas kalas, och senare middagsgäster och snack från förr...

Efter rallylydnaden var det direkt att plocka åt sig det viktigaste för att åka och gratta lilla Maja. Vi hade trevligt och pratade om lite av varje. Därefter for vi hem och på hemvägen så fick jag vet att Kalle skulle skjutsa hem Johanna efter jobbet vilket jag förstod ledde till besök.

Jag var helt död men vi beslutade att besökarna fick se till att stanna på middag när de ändå kom vilket de såklart tackade ja till...

Vi hade som vanligt trevligt och en hel del skratt ljöd genom luften...
Det blev inte så sent denna gång vilket var skönt eftersom jag var vansinnigt trött.
Men när de senare åkt blev jag kontaktad av några vänner varav en av dem var Josef som jag knappt pratat med på 10 år. Han var bartender på hotellet som vi var på när vi bodde på African Village i Gambia. Han var den killen som då bjöd oss på en visit hem till honom och vi då hamnade på ett dop mitt i ingenstans med middag och massor av människor.
Det var en speciell upplevelse kan jag erkänna och jag bjuder på lite därifrån 2005 <3



Baren där Josef var vid poolen på vårt Hotell


Även om jag inte är 100 nykter så har vi skoj ;)


Samma här såklart ;)


Här lagar kvinnorna mat till dopet..


Vi bjuds på middag...Patrik och jag får en varsin sked och de andra äter med vänster hand ;)


Vi var det som delade på den middagen vid det dukade bordet...va syns det inte??? ;)


Här är barnet som döptes och jag fick den äran att hålla barnet vilket skulle bringa tur i barnets uppväxt och familjens framtid...Jag hoppas att det besannades. :)

Ja nu blev det lite tillbakablick från tidigare erfarenheter och upplevelser.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar