Summa sidvisningar

söndag 11 oktober 2015

Onsdagen....hundar introduceras

Nu har det gått så pass långt att man fått undan en del så att jag åter igen kan ha mina babes vid min sida när jag grejar vidare. De verkligen älskade att lägga sig på mattan bredvid mig när jag satt i soffan och softade och andades ut efter att de tagit en rejäl avnosning i hela rummet...


Som ni ser så har jag en del att göra innan jag kan elda..eller rättare sagt vill elda...


Jag här massor av betong som ska bort från spiseln, luckor ska putsas, askan skall tömmas, och så ska slutligen färgen förbättras på hela spiseln när jag ändå håller på...


Det tog en himla tid och till slut kunde jag åter elda för värmen och mysfaktorn :). Efter jag var klar med detta så fortsatte jag att tvätta alla möbler som kommit in....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar