Summa sidvisningar

söndag 11 oktober 2015

Nya prylar :)

Morgonen fortsatte med att plocka bland alla saker, elda och bli närmare klar...
Vi skulle a en sväng till Ikea då jag behövde köpa gardinstänger vilket jag inte hade. Det blev lite annat med, men så här lite har jag aldrig någonsin haft med mig hem från Ikea kan jag erkänna...

Ok vi hade även en resårbotten i skåpet som vi köpte till Johanna då hennes hade gått sönder så det var inte riktigt bara det i vagnen...

Vi lunchade på Ikea innan vi for hemåt. I Söderköping så var vi förbi på Jysk och hittade trevliga sackosäckar med hög rygg som vi köpte 2 stycken av. Kommer bli riktigt bra ...det här...



Ikea handlingen...

Vi skulle ha storhandlat idag men det blev ingen tid till så vi fick handla det nödvändigaste och idag stod det taccos på notan. Vi skulle möta upp Kalle som skulle hjälpa oss lite med lite lamputtag och sedan skulle vi ha taccokväll. Johanna städade ute, Patrik snickrade, jag plockade ner saker som stoppades tillbaka in i hyllorna i rummet så långt det hanns till att Kalle var klar. 

Så fort han var klar så avbröt alla sitt arbete. Patrik hade nu även fått upp mina gardinstänger och jag satt upp gardiner och drapperi som inte är helt i ordning men det är uppe i alla fall...

Efter att vi käkat så hjälptes Kalle och Patrik åt att sätta upp den den pryl som jag vill att vi investerade...

En rejäl smartTV, LED med 4K så nu kan vi surfa på tv:n direkt och även genom en knapptryckning se på Swefilmer eller vad som önskas utan en massa kablar, datorer och allt annat vad som har behövts tidigare. Det är en riktigt trevlig liten 55" som nu pryder vår vägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar