Summa sidvisningar

fredag 2 oktober 2015

Ut i det fria...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu tar vi ifatt en liten bit till tycker jag. Jag ska fatta mig kort så att jag hinner med då min tid fortfarande är knapp..

Som jag skrev sist så var vi iväg i söndags och gjorde ett MH och hela dagen gick åt. Jag har nu en klar tjej i den bemärkelsen då hon har en känd mentalbeskrivning nu vilket är en sådan lättnad så ingen kan ana. 

Jag önskar bara att jag själv inte hade tagit med henne första gången utan fattat ett annat beslut och hade kunnat bespara henne denna resa men nu är det gjort och vi har nu en merit till bakom så jag är nöjd såklart ändå.

Ingen människa kan ana hur jag känner...all stress och press att få henne klar bara rann av! I måndags så började jag fatta detta när det lagt sig lite, jag har varit "på väg" sååå länge nu så det är verkligen en befrielse. Tankarna har funnits i bakhuvudet i 1,5 år och mycket annat har nu öppnat sig för oss. Jag är van att alltid få kämpa så jag så det känns just denna dag så jäkla konstigt...DET ÄR VERKLGEN KLART! :)

Jag skiter i allt annat idag och drar till skogen och bara leker och njuter....det förtjänar vi alla...


Ebba


Ebba


Alice


Alice


Alice


Alice


och lilla Winston


nog är det lite fart i gubben med ;)



Ja ni gott folk....vi hade en riktigt trevlig dag och vi njöt nog mer än på länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar