Summa sidvisningar

måndag 12 oktober 2015

Njuter av mörkret och ensamheten...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu framför brasan som Patrik tänt innan han gick och njuter av värmen och mörkret. Sitter insvept i ett filtar och dricker mitt kaffe innan jag ska ta mig samman för att gå upp i duschen..

Alice är så till sig av morgonmys så hon vet inte vad hon ska hitta på....en riktig buse så fort man inte tar på henne.
Idag det åter ringträning som gäller så jag ska åka in till stan och hämta Fredrik  ( Bubben ) och Atlas igen så att de kan vara med.
Det ska bli riktigt roligt igen 😊...tyärr kan inte Rebecca och Freja göra oss sällskap denna gång men de har tagit förra gången till sig och tränar henna så gott det går 😊.
Till resten idag ska jag försöka städa en del så att man kommer ifatt och känner att man hinner med vardagen igen...det är dax att börja kunna planera både det ena och det andra med omgivningen igen. Inför arbete ska börjas att läggas energi och så har jag andra "små" projekt som jag längtar efter att göra.
Jag samlar mig och drar några djupa andetag för att samla kraft och ork då det inte alltid finns i grunden utan man får skapa sitt eget solsken och energi.

Första rycket gör jag snart genom att gå upp i duschen och fräscha till mig så jag känner mig som en fräsch kvinna (från skinnet och utåt) resten får man jobba på mer men den delen syns inte i alla fall...

Önskar er alla en riktigt trevlig dag ❤

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar