Summa sidvisningar

söndag 11 oktober 2015

Torsdag

Torsdagens uppgift medans gubben var borta var nu att slipa runt  fönster och sedan foga...


Min kompis idag nu när det är slipat klart


En stunds via blev det att ta innan jag skulle vidare till Fiahemmet. Jag hade nu fogat de fönster som gick, halva taket och även öppningen som är ut till burspråket. Jag for sedan iväg till Vikbolandet till en dam för att hämta hem 4 stycken hittekatter som bosatt sig på damens trapp. Det var en katta med sina bebisar. Allt gick bra och jag åkte sedan vidare för att lämna in dem. Ett roligare uppdrag än det jag tidigare gjort varje gång måste jag säga, lite mer stimulerande...

Väl hemma igen så var det dax att fortsätta med huset...


Mattläggning i burspråket väntas...


Det görs och lister på plats....


Fönstren målas klart....


Lister i taket är på plats och det börjar bli ett hem i detta katastrofområde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar