Summa sidvisningar

söndag 18 oktober 2015

Hjärtligt överraskad...

Jag parkerar bilen utanför hos familjen Olofsson..

Jag hade blivit ombedd att åka förbi för att hämta ett kuvert till Johannas kompis Pia som fyller 18 år.
Jag åkte ju såklart dit på vägen hem men blev rejält överraskad då jag helt plötsligt fick en vacker Orkidé av moster bara så där!. 
Jag blir rörd av orden jag får till svar när jag frågar varför jag får en blomma vilket jag inte begrep. 
Orden löd, 
Bara för att du är du och för att jag vill...

Fattar ni vilken go och rar moster jag har! Jag blev så glad över både blomman och orden så jag hade en del att ta in...

Stort tack från både hjärta och själ och för att du är du <3


Tack snälla rara för dagens besök och för ståkaffet vi tog utanför hos Gunn...

Nu åkte jag vidare mot nästa destination...

fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar