Summa sidvisningar

lördag 10 oktober 2015

Söndag en blandad dag med avbrott...

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Vi fortsätter hela söndagen med fullt upp...


Som jag skrev i förra inlägget så var nu väggarna färdigmålade...tog en bild på söndag morgon. 
Nu var jag sjukt sugen på att börja tapetsera. Måste nu förtiden med min rygg använda nonvowen tapet då jag är begränsad men det går med lite envishet...


Ett par våder uppe :)


Stressade som en gris och Patrik gjorde klart taket under tiden före vi skulle träffas vid klarsjön med hundgruppen klockan 11.00!!


Här är Baloo som medverkade med matte..


Nya stjärnskottet Acke med matte...


Winston och Bella....


Ebba passar på att hångla med Pia medans Alice är upptagen med annat...


Hela det lilla men ack så välkomna gänget samlat inför korvgrillning till lunch...
(alla doggisar smakar av så det är ok såklart)
Vi har en riktigt trevlig dag med alla inblandade som vanligt och mycket utbyta av varandra i vanlig ordning innan vi återvänder hem till vardagen...


Hemma ser det ut som fan.. så jag städar det som går, plockat hundskit och även alla päron och äpplen som fallit. Jag samlar även ihop all frigolit som har blåst iväg över hela tomtens baksida igen...
När jag är klar är det ganska ok så jag går nu in och fortsätter där jag slutade före hundgruppen medans Patrik gör likadant...


Andra delen blir klar..


fortsätter med den tredje men konstaterar att jag kommer att sakna en våd i slutet! JAg blir såklart skitirriterad men fortsätter tills jag är klar och ber en stilla bön att rätt nummer på rullen finns kvar på Rusta under måndagen då Patrik får handla en ny. Är detta ett faktum att det är slut kommer jag att få påbörja ett pussel för att få ihop det men jag är fast besluten att det går att lösa och det ska självklart även bli bra ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar