Summa sidvisningar

söndag 25 oktober 2015

Sådär blir bra, till bättre, för att bli tvi till kattastrof

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag har fortfarande en hel del under veckan som jag inte har berättat om och eftersom jag fortfarande för dagbok men är dålig på att komma till skott på rätt dag så försöker jag att sammanfatta så gott jag kan.

På måndag morgonen så var jag en aning seg och mådde inte 100 bra men jag försökte att döda det genom att nonchalera hur det egentligen var.
Jag tog som vanligt mina mediciner och mitt kaffe, satt min goda stund innan jag klarade av att ta mig i kragen.

När jag kände mig redo så släppte jag ut hundarna ett tag efter att de fått sin frukost. Jag gav mig den på att alla 3 skulle få gå ett rallylydnads varv med goda resultat innan de fick gå in en efter en.

Jag körde racet med dem alla och för Winston blev det hans första gång. Jag tyckte nog att de alla klarade uppgiften så pass bra att de förtjänade att gå in. Jag hade därefter tänkt mig att jag skulle hoppa in i duschen men jag ska vara ärlig och säga att jag mådde sååå himla skitaktigt att jag var tvungen att lägga mig, jag var verkligen helt död.

Efter ett tags vila så tog jag mig i kragen vare sig jag ville eller ej och for iväg till Fiahemmet. Ingen kan ana hur jag mådde egentligen,
Alla där var glada att se mig och jag påbörjade det som jag brukar.
När jag var klar så satte jag på kaffe men helt plötsligt ändrade sig min sysselsättning tradikalt!

Jag fick rycka in akut för att hjälpa till och minutrarna var räknade....

fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar