Summa sidvisningar

söndag 18 oktober 2015

Gottar mig med en god vän...

Fredagen efter att jag besökt skönhetssalongen i några timmar fortsatte...

Jag bytte parkeringsplats och begav mig mot Spiralen för att möta upp Anna för att vi skulle äta lunch. Vi skulle egentligen ha träffats nästa vecka men det passade bra denna dag för oss båda, och trevligt att det nu blev av då det är svårt att få ihop alla tider.

Anna var lite sen då spårvagnen for iväg framför näsan och jag frös så jag värmde mig med ett varv i varuhuset så länge. Jag passerade Ur & Penn vilka hade stor rea på halsband och örhängen m.m så jag råkade fastna för några fynd i väntan på Anna.

Jag mötte strax efter upp henne och vi gick vidare till Golden Bankock för en buffé. Vi blev såklart mätta men jag måste erkänna att jag definitivt ätit bra mycket bättre och godare mat på andra restauranger. Detta ligger absolut i lä mot Peking som ligger längre ner på Drottninggatan...

Vi hade en trevlig stund och pratade lite allmänt om allt möjligt.
Tyvärr blev vi tvungna att bryta upp för att Anna skulle hämta barn så vi får ses vidare vid annat tillfälle...

Stort tack till Anna Karlsson för trevligt sällskap och en mysig pratstund <3

Efter detta så for jag vidare och parkerade bilen på nästa ställe...

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar