Summa sidvisningar

fredag 2 oktober 2015

Min Onsdag

Vi tar väl även onsdagen när jag ändå är igång ;)

Patrik åkte och jobbade som vanligt men kom hem för att köra Johanna till tandläkaren för att åter igen dra ut några tänder så han kom hem lite tidigare för att göra klart gipsväggen som var kvar innan han for.


Min hundar är tyvärr galna i päron och jag hinner inte att plocka upp mellan varje gång. Här har nu Ebba stulit ett päron och hoppar upp på släpkärran som används som arbetsbänk för att få ha SITT päron ifred...kan trots allt inte låta bli att le...de är ju för roliga :)


Nu är väggen klar med gips och jag har även nu under förmiddagen spacklat även den..


Jag har även åter en gång städat av så att det inte är så dant där inne när man ska arbeta..
Så här ser det nu ut ifrån burspråket...


Jag åkte åter igen till Fiahemmet för att göra mina åtaganden där...


Självklart så fort att man har tid över så kelas det och här har jag fått en ny kompis...


Det var ganska sent som vanligt när jag åkte hem, jag har ofta turen att beskåda en vacker himmel men denna gång blev kortet dåligt men men , jag såg ju i alla fall;)


Idag var första gången denna säsongen som vi tände en brasa i vardagsrummet men anledningen var att spacklet skall torka lite fortare så att jag kan spackla för andra gången så fort som möjligt ;)

Jo viss händer det lite av varje om dagarna men mer gjordes denna dag som kommer i nästa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar