Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2015

Att stå upp vad som än händer...

Tänk att man kan vara så intressant 😉

Tänka sig att när människor verkligen får höra hur mitt liv varit så undrar de hur jag orkat utan att bli sinnessjuk. .
De flesta grips av intresse för att få veta mer...och det fattar egentligen fortfarande inte att det jag säger är sant. ..
Det låter som sagor ur olika böcker skrivna av författare med livlig fantasi...men det är mitt liv.. mina erfarenheter...Mina upplevelser

Tro det eller ej men tack vare min bakgrund och alla bidrag jag har i ryggsäcken så är resultatet den jag är idag....

Jag skulle idag inte byta bort en enda upplevelse...var och en har givit mig styrka..kraft..och mod. Kalla mig galen för det är till viss del sant ...men jag gör precis vad jag vill och kan i mitt eget liv utan att dansa efter någons pipa..och jag väljer mitt umgänge utan att bry mig om vad andra tycker, och det finns säkert en och annan avskyr att jag möljer igenom mina bekymmer med oftast goda resultat och huvudet högt.
Trist..för dem isf 😉

Tackar alla de som en gång gav mig ett helvete att bita i...att kämpa mig ur utan dem hade inte beslutsamhet till framgång varit lika stark...
Det som finns omkring mig idag har jag kämpat för...en kamp ingen kan förstå...ett liv säkert många vill leva men inte varken skulle orka eller klara av...
Mitt liv är inte enkelt men jag ser tjusningen i utmaningar...och vi ska inte tala om alla underbara inom familj och vänner som mött mig på min resa. ..

Idag ifrågasätter sällan någon något jag sagt jag ska göra på det vis som förr...Man vet idag att jag menar vad jag säger och pratar inte strunt...

Många älskar mig gör den jag är och är glad med mig...
Somliga hatar att de älskar mig för jag är den jag är....
och en kategori ser på mig med avund att jag fortfarande tickar och går som en duracellbatteri 😉 trots motgångar som uppkommer...

Vem är jag i dina ögon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar