Summa sidvisningar

onsdag 21 oktober 2015

Skit förbannad! !!

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Idag är jag riktigt förbannad!
Tänkte att eftersom min dag var förstör med för lång sömn så skulle jag sätta fart och göra nytta. Tänkte först blogga ifatt men mitt dåliga samvete sa att jag måste göra något vettigt ...
Så jag beslutade mig att klippa Winston. Åter igen så började maskin jäveln att strula. Hade den isär och åter igen gjorde den ren som jag skött hela tiden. Skäret åker snett i ett kör och klipper inte utan luggar min hund! Jag blir tokig.
Hela dagen har gått åt till detta efter att ha tvättat och endast skött mina babes så ännu mer av dagen åt helsike! Winston är klippt på ena örat och en bit på huvudet och halsen men så gav jag upp!

Ringde runt hela stan men först Söderköping och till slut hittade jag en maskin på gamla Grizzly. Blir att åka dit efter Fiahemmet!!!
Dyrt blir det men jag orkar inte strula hela tiden och varje gång längre! Ryggen tar så mycket stryk när momenten blir långvariga så jag väljer smidigheten...FAN om det ska strula sedan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar