Summa sidvisningar

lördag 10 oktober 2015

Måndag

Eftersom jag haar tagit lördag och gubben redan somnat så fortsätter jag väl i fortsatt läge för att berätta vidare...



Som jag sa så tapetserade jag klart så långt jag kunde...efter slipades golvet efter att ha täckt för så att inte allt damm for in i hela huset. Jag fick uppdraget och Patrik gick med dammsugaren..
som ni även ser så lade vi därefter golvet...


Här syns det att mitt befarande var sant, tapeten räckte inte till och jag lyckades senare under kvällen få hem en ny rulle med samma nummer :)

Nu var det dax under morgonen att sätta fart!!!
JAg åkte in till Norrköping och hämtade min underbara kusin med hans älskade Atlas för att kunna delta i ringträning under förmiddagen.
Vi mötte sedan upp Rebecca med min valp från andra kullen som skulle delta ifrån Västervik (gissa om jag var otroligt glad) i vår ringträning.Gill var hygglig och höll i det hela. Det blev 1 timma senare än planerat men det gjorde inget uten vi var då en sväng hos mig och fikade innan, en riktigt trevlig stund faktiskt...


Här är min tjej valpen Bello men nu vid namn Freja...


Hon är verkligen en fin och musklad tjej med en otroligt vacker päls, faktiskt den finaste jag någonsin sett på en rottweiler! Bra jobbat av matte!


Ett smakprov hur det kan se ut då man ringtränar och jag har såklart en hund som bara detta varv vill passgånga... :P


Här är jag nu riktigt nöjd med hennes uppvisning <3


Detta lilla pufftroll var med och hälsade på de stora bestarna under träningen...


Väl hemma igen efteråt så hade jag med mig Bubben och Atlas...


Men de var nu väldigt trötta efter dagens aktivitet... Alice visar det så här....


Och Atlas så här...dock med lite protester...


som här när han försöker att kolla läget fast han just nu inte få för husse ;)


När kvällen var kommen och vi grejat lite till och jag varit på Fiahemmet samt att maken jobbat fullt så avslutade vi med en varsin drink, min pina colada och gubbens körsbärsdrink och hoppade ner i ett skönt poolbad på tu man hand och tog kväll som vanliga människor och gissa om det var skönt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar