Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2016

Andra delen av min underbara torsdag med goda vänner...

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har kvällen kommit även för mig denna helg. Så nu har jag satt mig ner för att försöka skriva ifatt det som varit under helgen och från i torsdags.

Efter att Ullis och jag hade varit på plantagen så for vi förbi Rusta en sväng, det blev inte mycket där men inte heller helt tomma ut därifrån. Vi fastnade bland dekorations ljus men det var knas med batterier så det tog en himla tid och jag hann inte att kolla på det jag skulle överhuvudtaget vilket var trädgårds belysning.

Anna ringde och talade om att hon var på väg till Max där vi skulle mötas för att käka lunch tillsammans hela ligan...så Ullis och jag satte av mot MAX.

Väl där så stod Anna utanför och hade precis  kommit dit. Vi hälsade och kramade om varandra och gick in. Vi intog såklart kön och beställde. När jag väntade på min tur vid kassan så blev jag åter igen väldigt överraskad!! Anna bjöd på min lunch!
Gud vad söta vänner jag har <3..något bra har jag väl gjort i mitt liv på den fronten i alla fall <3.
Stort tack för lunchen och för det trevliga sällskapet.
Vi satt ner en stund och pratade och skrattade tillsammans innan vi åter packade ihop oss för att fara vidare.
Vi åkte upp till Spiralen parkeringen där Anna hoppade av och Johanna tog hennes plats. Vi tackade för dagen och bröt upp.

Nu styrde kosan åter igen till Söderköping med hela bilen full av blommor, glädje och glada skratt.
Vi åkte hem så jag fick släppa av Johanna och rasta mina hundar och släppa ut dem på hundgården när jag sedan åter skulle vidare med Ullis.
Vi for nu ner till Dollarstore för att shoppa vidare. Jag skulle ha fler hundkorgar till boxarna då jag har sett att hundarna saknar korgar uppe på borden där de brukar sova.
Det blev såklart lite mer än så innan jag var ute och klockan var nu ganska mycket redan. Vi plockade in varorna och åkte nu hem till Ullis som skulle hem och laga mat. Patrik hade även ringt och sagt att han skulle komma hem tidigt idag så vi var hemma ungefär samtidigt.

Patrik fixade maten och Johanna skulle ta köket. Jag hade fortfarande massor med arbete som väntade hemma som jag var tvungen att ta ifatt då jag varit borta.
Vi käkade och som vanligt så somnade Patrik därefter även om klockan var strax efter 18.
Jag visste att han skulle sova för natten nu men enligt honom så var det inte fallet men gissa vem som hade rätt...

Jag satte mig på kontoret och påbörjade mitt projekt som jag har framför mig. Jag hade ett helkväll med google och massor med uttdrag som jag kommer att behöva gå igenom.
Det blev en hel pärm med dokument och just då kände jag hopplösheten komma över mig då man inte vet i vilken ände man ska börja...
Jag var nu jätte trött, hundar hade fått sitt men jag hade dem hos mig extra länge under kvällen och klockan blev 02.00 innan jag beslutade mig att lägga mig. Hade inte haft tid men ska jobba dagen efter så jag behövde den lilla vilan. Under fredagen skulle det vara möte på dagiset med ABF...och jag såg fram emot det...

Och så slutade denna dagen med att jag åter igen sov på soffan och Patrik hade sovit i väldigt många timmar redan när jag somnade..

Ett JÄTTE TACK till Ullis och Anna för denna dag, det var precis den medicinen jag behövde <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar