Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2016

Saknad...

Ett öppet brev till min make Patrik Åberg

Hej...jag heter Carola och har efternamnet efter min make vilken är du 😉.
Skulle gärna tänka mig ett avbrott på tu man hand för en date...lite romantik..uppskattning av ovanlig karaktär och kanske hinna känna  närhet.

Tycker vi bromsar lite så vi inte tappar bort varandra helt...att ses ca 2 timmar per dag i vaket tillstånd är varken bra för kropp eller själ. Kärlek kan visas på många vis och inte bara arbete och kämparglöd och snart kommer vi åter kämpa som aldrig förr för framtiden...

Det finns bara en sak jag saknar ...det är DU ...så jag påminner igen...
VI HAR ALLT NÄR VI ÄR ETT OCH HAR VARANDRA...

Älskar dig...men glöm inte LEVA MED din fru och ta hand om hälsan, Vi har bara ett liv 😙❤

Så vad säger du...blir det en date? 😉😂😙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar