Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2016

Nu är jag redo ....kan inte göra mer i nuläget...min söndag 15:e maj

Nu är det dax för en kalkyl...men arbetet inför är ju redan gjort så det är inget jag behöver lägga tid i massor på. 
Och den ser i mina ögon bra ut...så nu är sista slängen av min affärsidé på ingång till rätt instans. ...när det sedan är klart berättar jag mer 😉 
Håller tummarna med näbbar och klor för att lyckas sälja in...

Alla vill inte se mig lyckas men jag ger inte upp men nu dröjer det inte länge innan jag vet min närmaste framtid...det är nu det gäller....ska bli intressant att se vilka som står vid min sida.....
Oavsett tänker jag nå mitt mål frågan är bara när...
Vänners stöd är ALLTID viktigt...och viktigaste är så klart min lilla familjs och den stöttning och förtroendet finns i hög grad 😍
Min dröm är inom räckhåll så håll tummarna nu 😉

Måtte jag få vad jag förtjänar...
Nu inväntas 2 stora steg jag jobbat hårt för...
Blir det bebisar???? Det är första...och besked väntas imorgon 😉
Kalkylen klar och inskickad. ...köps konceptet????
Besked väntas om ca 2 veckor 😉

Nu är det banne mig min tur efter allt jäkla slit och alla motgångar. Förhoppningsvis har jag öppnat min värld för mig och mina nära 😍



Bygget på huset fortsatte och nu har även lockpanelen som jag målat kommit upp ;)


Vart man än vänder sig här hemma så har men mer än en mus mellan benen, dvs en hel råtta ;)


Det tar sig!!! Lockpanelen är nu uppe på andra sidan med...


Avslutade söndagen med att koka en hel del ägg för att göra ägg och räkmackor till kvällen framför tv:n inte dumt alls ska jag säga men mätt blir man och tyvärr mer än nödvändigt.

JA ni gott folk nu har jag kommit ifatt med vecka 19 i alla fall men självklart väntar mer än just detta så ni får hänga med vidare vid senare tillfälle för nu måste jag försöka sova så jag inte försover mig till jobbet ....

Måndagen den 16:e som kommer vartefter gav mig ett stort glädjerus och det lovar jag att dela med mig av ;)

puss och godnatt <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar