Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2016

Min måndag som inte sändes...

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

I måndags har åter varit en blandad dag och jag har inte blivit klar förrän nu. Klockan  blev 01.00 och jag började bli väldigt trött. 
Tvn surrade i bakgrunden med någon advokatserie men jag såg bara med ett halvt ögat på den. 
Jag började min morgon med att kliva upp som vanligt, dock drog jag mig en aning innan jag väl gick upp. Jag hade två tonåringar i huset denna gång men det var inte värre än en. 

De skulle båda ha skjuts till bussen så jag gjorde som vanligt hundarna  i ordning och plockade upp det som fanns i hundgårdarna,skrubbade ur vattenhinkarna för att sedan vattna alla hundar.  Alla fick sin mat oxå sedan var det dax att åka igen. For som vanligt till hunddagiset.

När jag kom hem från dagiset var jag jätte trött så jag fick vila lite men sedan började att åter igen att plocka fram inför mitt målade....

                  
       Här blev panelen klar         


Ytterligare ett gäng lockpanel klara


En ny bibba är här oljade inför målning...

Mycket mer än så här blev det inte men jag var nöjd med insatsen trots detta...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar