Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Måndag 23:e maj, Tisdag 24:e maj

Denna dag finns inte så mycket att säga mer än att gubben lyckats lösa några ekonomiska tillskott med förvandling av material...
Låter kanske knepigt men jag nöjer mig med att säga att han har löst ett välbehövligt måste för en bra summa.

Jag var på hunddagiset men inte den tiden som var sagt. Jag försov mig för första gången till jobbet. Detta innebar att jag bytte min tid bara då det inte var några problem.

När jag kom hem var jag jätte trött och faktiskt sov bort hela dagen typ...kändes så i alla fall.


Tisdagen var som vanligt in längsta dag på dagiset, jag laddade för att ha ork när jag kom hem. Patik jobbade inte så sent idag som han brukar. Han har jobbat till 21 om kvällarna länge nu vilket är påfrestande på många plan.

Denna dag for vi i alla fall ner och handlade vilket var tvång, jag var tvungen att ha ingredienser till smörgåstårta, vilket jag tänkte bjuda hunddagiset på under fredagen, då jag slutar.

Klockan blev ganska mycket innan vi tände grillen men det är så när tiden inte räcker till...

Nu avslutar jag för kvällen då jag nästan somnar nu...återkommer med onsdagen när orken hinner ifatt,,,puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar