Summa sidvisningar

onsdag 4 maj 2016

Vaknade tidigt men blev ledsen...

Godmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Idag vaknade jag med ett ryck klockan 7 och trodde jag sovit hur länge som helst. Kände mig skaplig men med lite utmattnings känsla.
Idag hade jag tänkt att göra mitt projekt men det gick åt skogen.
Efter irritation så var jag helt utpumpad och somnade som en död i hela 3 tim!
Johanna var gullig och städade det värsta under tiden jag låg helt utslagen. ..vaknade sedan upp till en gullig lapp från henne 😍.
Det blev att följa med gubben till Gerda för ett blodtryck och gå se mig omkring. Verkligen trevlig vårdcentral måste jag säga...hoppas att resten sedan är detsamma. ..har ju inte så bra erfarenheter av just det.
Det blev en sväng till Djurbergs och grannen för att hjälpa till med en resevdel till diskmaskinen. Åter ett varv till Djurbergs för att beställa och sedan hem igen. Klockan sprang iväg.
Hade ångest. ..massor fortfarande att göra.
Satte mig på kontoret en sväng för att börja bena i olika saker...och Patrik åkte iväg på jobb.
Jag fick ett samtal av en god vän vilket var trevligt 😊.  Ska försöka pussla ihop en kväll som vi tidigare pratat om och nu är fröet sått..😉.

Jag har en deadline på fredag förmodligen. .kanske måndag då jag inte vet...men imorgon MÅSTE jag verkligen lägga puzzel i tankarna...ett avslöjande är nu nära ...

Puss ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar