Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2016

Tisdagen har åter passerat...

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har klockan precis passerat 0.00 och jag sitter nu vaken efter en film jag precis sett. Familiy Guy står på i bakgrunden och gubben sover på soffan medans även alla hundar har gått och sovit för natten på sina vanliga platser.
Idag så har jag inte gjort så värst mycket efter att jag kom hem från hunddagiset. Jag har varit trött efter passet där och med att jag började min morgon med att försova mig.
Jag kom dit i tid men fick inte riktigt tiden på morgonen som jag behövde.

Däremot så var min morgon överraskande bra ändå då jag fick ett chatt meddelande om att min brorson saknar sin faster <3. Det värmde mitt hjärta oerhört. Det har nu gått en ganska lång tid utan att jag "kunnat" träffa honom. Visserligen har jag fullt upp jämt men en liten date då och då finns det självklart utrymme för så man kan snacka lite och hinna kramas. Tyvärr har det inte blivit av en enda gång på lång tid nu. Jag tror jag hade honom här med sin mamma då jag fyllde 40 och det känns som om det var ett tag sedan.
Hur som så fick jag besked om att det kommer ske förändring där och det känns fint.
Jag var ett längre pass på hunddagiset idag än de andra dagarna och det var ganska många hundar men vi var även 4 personer att hjälpas åt idag.
När jag åkte hem så blev inte dagen mer än så. Jag kollade av väderprognosen för de nästkommande 2 dagarna för att se om jag kommer ha möjlighet att kunna ta hand om mina blommor ute och det ser ut att kunna funka bra, man vill ju gärna inte arbeta ute i hällregn.

Det blev lite middagsbestyr sent som tusan, en sov stund och så har jag tagit hand om Antons öron igen. Fy satan vad han är smutsig i dem! Köpte ny örontvätt hos veterinären igår som jag nu provade.
.Anton är helt underbar och kommer direkt han ser materialet jag ska använda och sätter sig snällt och väntar medans jag håller på och tvättar. Däremot var han sur idag efter att vara tvungen att få lämna mig för att sova på sin box.

Jag ringde nu Jägarvallen för att be dem om att skicka journalerna från Antons tidigare behandling. På fredag blir det Norsholm med honom.

Jag hade nu tänkt fortsätta berätta om veckan som jag tidigare då jag har förberett några inlägg med men det verkar inte bli så då jag är fruktansvärt trött igen trots att jag sovit under kvällen.

Jag
går nu och lägger mig samt laddar datorn till morgondagen om jag har tid över att skiva ifatt vad som pågått här...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar