Summa sidvisningar

onsdag 4 maj 2016

Ett spännande samtal...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

När jag kom hem igår så tog jag mig i kragen trots att jag både var trött och fötterna värkte. Jag tog alla babes på en långsväng men i 3 vändor för att ha det så lugnt som möjligt.
Startade med Anton och sedan Alice men tog de andra 2 ihop. Det blev svängen ner över Bostället denna gång. Sista svängen där så ringde telefonen...det var en kontakt som jag sökt som en galning. Efter ordnade ute på fältet med 2 hundar i kopplet så kom vi fram till att fler kollegor måste kopplas in för att hjälpa mig med mitt projekt som jag försöker ta itu med på den lilla tid som ges och då mestatid om nätterna.
Det lät lite lovande iaf och denna kvinna vet vad jag går för i just detta avseende men vi måste slå våra kloka huvuden ihop och göra en mix för att möjligheten ska gå.
Jag fick namn på kollegor jag skall kontakta för att komma vidare och då först ett möte.

Nu hoppas jag att vi kan ses ganska omgående då jag inte har någon tid att förlora. Men hur jag ska lyckas ro hem detta det vet jag inte...men ett misslyckande är inte i min värld än på långa vägar. ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar