Summa sidvisningar

lördag 7 maj 2016

En fantastiskt rolig natt på stan ...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu efter en bra men med en ganska  urlakad kropp i soffan och har tv:n på i bakgrunden.
Patrik ser på tv an jag tänkte få ner några rader om gårdagen som jag vill minnas med glädje för lång tid fram över.

Jag var som vanligt på hunddagiset under fredagen så som jag brukar. Denna dag var det väldigt lugnt och nästan inga hundar, bara 9.
Innan jag åkte dit så hade jag fått ett samtal av en man på banken och ska infinna mina handlingar i brevlådan för kontroll av mitt material så nu gäller det ;)


Efter att jag slutat på eftermiddagen så åkte jag hem och gjorde lite käk för att packa ihop lite grejer till min vän jag skulle träffa. Jag tog bilen dit efter att ha druckit kaffe med gubben då han kom hem. Vi bestämde att jag tar bilen dit och Blir hämtad om det är så att jag vill hem tidigt och annars om det blir sent stannar jag på soffan.

Vi hade jätte trevligt och gjorde oss iordning tillsammans en jag upptäckte snart att jag hade varit duktig och glömt mitt make up så vi fick pussla lite som två tonåringar ....men oj vad roligt vi hade.
Vi fick uppenbarligen inte tid till att göra något i Söderköping då allt stängde klockan 22 och vi gjorde oss ingen brådska.
Vi tog senare svängen in till Wasa vilket inte var planerat alls utan det bara blev. En väldigt trevlig chaufför var gullig och körde dit och så även hem. Vi var inne i stan vid tolvslaget och hade sedan 3 extremt roliga timmar fyllda med dans och massor av skratt....

Efter att det sedan stängde blev det en sväng till Leons och sedan blev jag hemkörd...jätte skönt och ett jätte tack för hela kvällen, jag behövde verkligen en kväll av denna karaktär så nu klarar jag mig ett tag igen....

En jättekram till min vän och hennes chaufför som ställde upp och var kanontrevlig .....

vet inte när jag skrattade så mycket sist...<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar