Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2016

Onsdag 11:maj

Eftersom minnet är dåligt på grund av att jag haft fullt ös så får jag ta hjälp av det jag lyckats dokumentera via fb innan jag fortsätter. ..en del som har mig där har redan läst en del men jag kommer nu dela med mig därifrån annars kommer jag aldrig ifatt. Det är sjukt mycket hela tiden.
Inläggen kommer löpande med datum tills jag är ifatt en del.. (om nu nätet vill fungera 😜)

Tror banne mig jag har hundensdag hemma idag...alla 4 har fått badat och skrubbats och gissa om de jagat mig när Jag håller i plutoduken efteråt. Den är sååå skön att bli avtorkad med 😂.
En stund ute i hundgården tills alla blivit halvtorra och in i värmen med kvällsmat för att få upp värmen och jag få ett break...
En kaffe och bloss sedan blir det att måla lockpanel igen...hoppas få slut på den ikväll...50 st kvar.
Undrar om man hinner till Maria Wern 😉

Tur man är pigg och rask som en fjortis 😜🙈🔫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar