Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2016

En enorm seger för min kropp...

Alla vägar bär inte till Rom..men de kan bära långt.
Tänkte nu skvallra eftersom jag inte dött än 😉.

Från en medicinering av...
Morgon
1Tradil 400 mg, 1 panodil 1g, 2 Gemadol ( svårt smärtstillande lika som Tradolan ) 100mg
Lunch
1 Panodil 1g
Kväll
1 Tradil 400mg, 1 panodil 1g, 2 Gemadol 100mg, 2 paraflex 50 mg  1 metoprolol 50mg (blodtrycksmedicin)
Och lite sumatriptan, panodil som smågodis vid behov så är jag nu HELT MEDICINFRI..
klarar mig på något vid behov...det vore väl FAN om det inte skulle gått. Vägen har varit tuff men skam den som ger sig. Diagnosen löd...Detta kommer du få leva med så länge du lever...

I helsike heller 😉. ..inte jag 💪👍...den känsla som infunnit för denna seger är obeskrivbar 😄 ge ALDRIG UPP ATT TRO PÅ DIG SJÄLV!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar