Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2016

Tisdagen fortsatte....

Nu hade tisdagen kommit och det var bara fortsätta i samma anda som tidigare. Denna morgon var jag väldigt trött. Hade åter igen varit uppe sent och även varit uppe och sprungit på natten igen med tankar som virvlar. 
Igår så lämnades mina papper på mitt affärskoncept in på banken för utvärdering och självklart så är det lite pirrigt men det är vad jag för dagen hade att komma med. Att jag funderat på saker länge det har jag men nu är det på en helt annan nivå, möjligheterna börjar ta form och jag blir bättre och bättre i samma takt.
Jag kan även meddela att ännu mer har hänt än vad jag talat öppet om. Man ropar inte riktigt hej för tidigt och jag vill självklart inte ha ett slag i facet. 

Jag åkte till hunddagiset och nu med ökad arbetstid än tidigare vilket fungerar bra men såklart är jag mer trött.


Det syns nog att man inte är riktigt jättepigg men jag försöker med alla medel att klara av det jag bestämt mig för. Denna bild är tagen före jag åkte iväg..


Och när jag kom hem så var tröttheten ännu mer påtaglig...jag blev tvungen att vila en stund, migränen har varit värre sista tiden men jag har haft medicin för det så jag klagar inte men trött av dessa blir man det går inte att sticka under stolen...


Patrik fortsatte att sätta vindpapp efter att isoleringen var klar på en vägg som vi nu grejat med. En dag kommer han nog att arbeta ihjäl sig och ingen människa kan ana hur det känns att leva som vi gör...det är definitivt ingen dans på rosor om man säger så...


Eftersom jag var halvdöd under eftermiddagen och inte kom igång förrän senare så blev dagen lång. Men jag målade det beting jag hade satt upp för mig själv samt att röjde undan en hel del inne då jag blir galen på skit och saker överallt.


Aldrig är jag ensam helt i alla fall. Jag har alltid en vän som väntar och är nära. Denna kväll fick Alice vara själv med mig då hon behöver ta det lugnt och inte busa hårt med de andra.


Åter igen en ny hög med lockpanel färdiga inför målning men jäklar vad många och vilken tid det tar...


Patrik hann att börja få upp panelen som låg klar på väggen så nu var det på gång till att bli lite finare igen.

Puss... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar