Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Mer minnesvärda minnen ...Fredag 20:e maj

Denna dag var inte vilken som helst. Efter att Anton fått sitt med alla nya grejer så började jag även nu på 42 dagen att avmaska min dräktiga Alice 1/3 dagar med Axilur. Jag hade kollat ordentligt med veterinären så att det verkligen var lämpligt.

Halva dagarna känns som om de går åt i att vårda mina hundar just nu. Det har även varit mycket med vår yngsta tös...
Det hade nu landat på studentbal!!!
Herregud säger jag, vart tog tiden vägen? Johanna kom igår torsdag hem med Pia jag var då död totalt och låg och sov då Pia lämnades här. Skulle velat haft en date med Pias underbara föräldrar en snabbis men som sagt jag låg och sov just då. Förmodligen så behövde jag det eftersom jag var riktigt väck på soffan och hade inte en susning om något.

Jag skjutsade ungdomarna till en god vän till dem där de skulle börja sina förberedelser för kvällen.

Fy satan säger jag bara...min lilla tös har nu blivit en ung kvinna!

Se och beskåda,,,

Mina fiiina tjejer <3


Alltså!!! det här är min lilla Johanna! Unga damen nu ....


Min fina extra/bonus tös har även hon vuxit upp till en vacker ung kvinna !!!!
Man blir ju mörkrädd! ;)


Lite av djurapoteket just för dagen...Det mesta tillhör Anton men så Axilur till Alice


och lite hälsokost till gamlingen Winston....


Nu provar Anton ett allergifoder så får vi se vad som händer...över 1000 kr/säck det frestar på lite men vad gör man inte <3


Fodret han fick prova innan det nya...


och reste av uppsättningen!...
Vanliga Tellon (Blå) som funkar ur bra och har gjort i många år och med ett ganska reko pris...
Den svarta är Alice energifoder för hennes tillstånd och omvårdnad av de ofödda. Hon äter även 1 äggula varje dag som extra tillskott.
Fodret längst ner var det jag provade till Anton som han gillade massor innan han drabbades av sina besvär då han hade tröttnat på Tellon som han fått under hela tiden sedan i november.

Ja jag vet det är mycket med hund hos mig ;)
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar