Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2016

Sammanfattning och slit under veckan fram till 19:e maj

Eftersom jag inte har haft tiden och orken från förra veckan att blogga så sammanfattar jag det nu för att komma ifatt lite snabbt så jag kan skriva om dagsfärska tankar och funderingar.

Allt material som kom hem för målning blev klart, nästan allt sitter nu även på plats, nedervåningen har städats, rabatter är fixade och skapade, hundrummet är städat, omorganiserat i Alice box så att hon inte längre kan hoppa upp på bänken, behandling av hundar, ultraljud för Alice med positiva svar om dräktighet, Patrik har jobbat på Khil, IL och Walterheds, jag har varit på hunddagis/pensionatet, storhandlat, kört ifatt 2 månader på kontoret åt Patrik, mängder med tvätt och ombesörjning av den in i skåpen efter den vikts, hållit hundgårdarna rena löpande samt tomten, haft en spa och krogkväll samt så har vi hjälpt grannen med avlopp och data ...
Det är väl ungefär vad vi pysslat med förutom att jag har haft viktiga samtal och bokningar med veterinärer, bankbesök och nyskapande av en kalkyl som banken begärt in, matlagning och allt det vanliga man brukar göra...

Detta är vad jag redogjorde på fb för mina vänner som vill veta vad jag pysslar med och detta skedde fram till torsdagen och självklart får jag väl berätta vad som hänt därefter men avslutar men några bilder först. 


Kantsten av billig karaktär behöver snyggas till



Mycket bättre :)



Hundgårdsfönstret...



Mycket bättre ;)



Lite färg behövs runt fönstren...



Och visst blir det bättre...

Nu har vi bara resten kvar! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar