Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Nyfikenheten gav rekord (tror jag)

Idag har det visat sig att intresset finns hos människor vad jag pysslar med. Jag avslöjar sällan något om det inte är säkert och genomtänkt då det skapar så mycket surr i omvärlden vilket jag kan betacka mig för.
Många frågar rakt ut och jag svarar rakt ut med den infon jag har lust att lämna och inte varken mer eller mindre.

Idag har bloggen visat många visningar, rekord tror jag...över hela 400 vilket är väldigt mycket för mig.


Jag pratar mycket och ofta men jag pratar inte bara utan verkställer det som sagts, men vissa delar tar en enorm tid bara så det kanske hinner glömmas bort mellan varven.
Många vänner vet att det definitivt är som jag säger som sett och följt oss en längre tid. Jag har visioner och sedan skapar vi därefter...det är då när färdigt resultat ger kommentaren jag ofta säger med glimten i ögat...
-det blir bra när jag får bestämma ;)

Från det ena till det andra så har jag nu skrivit ifatt så pass att jag åtminstone är i rätt vecka som är aktuell nu. Känns bra. Vill så gärna dokumentera vad som händer men har många järn i elden och när jag sätter mig till ro så somnar jag många gånger v utmattning vilket jag inte ens hinner känna av...

Ska försöka ta ett inlägg till innan jag somnar <3

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar