Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2016

Valborgsmorgon...

God eftermiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Just nu gick jag och satte ig i uterummet lagom irriterad och förbannad. Kroppen gör uppror då jag har så jävla fullt upp i halsen med sysslor och dokument att jag inte vet i vilken ände jag skall börja. 
Jag blev nu både trött och sur på mig själv och inte alls har någon lust att umgås med någon så jag beslutade mig att koppla bort allt en liten stund i bloggen och dra mig till minnes över den goda helg som nyss ägt rum.

Jag visade vad som gjordes under fredagkvällen i det förra inlägget och tänkte nu börja med att visa Valborgsmässoaftonens morgon innan jag tog tag i dagens sysslor.
Jag var ju nere vid Dollarstore i torsdags och köpte nya hundkorgar och halkskydd till mattor och filtar så att inte mina babes skall göra sig illa så lätt genom att halka när de hoppar upp på borden.

Jag satte igång med att börja städa hundarnas boxar och göra fint hos dem vilket får mig att må bra. Nedan följer resultatet, och jag kan säga att det inte var klart i en handvändning men rent vart det <3
Inget är gott nog åt mina älskade vänner <3<3<3<3


Ebbas box, gissa om hon var glad att få en ny korg ;)


Alice box


Antons box

Nog duger detta som sov och viloplats i allra högsta grad <3 ;)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar